Santander Consumer Bank - Aktualna Oferta


Santander Consumer Bank realizuje w Polsce strategię swojego głównego inwestora – Santander Consumer, należącego do hiszpańskiego Grupo Santander. W ofercie Santander Consumer Bank znajdują się kredyty mieszkaniowe i samochodowe oraz kredyt gotówkowy, kredyt konsolidacyjny i pożyczka hipoteczna. Od 1 lutego 2007 roku Bank wprowadził do oferty również karty kredytowe. Santander zapewnia swoim Klientom fachowe doradztwo i pomoc oraz wysoki standard, szybkość i profesjonalizm obsługi.


Kredyty Santander Consumer
- Aktualna Oferta:
Santander Consumer Bank
Kredyt gotówkowy

  • Wysokość kredytu: do 50 000 zł
  • Atuty oferty:
    Bez wychodzenia z domu, za pomocą kilku klików a pieniądze mogą być na Twoim koncie nawet w ciągu 24 godzin
  • Oprocentowanie: już od 3,99%

Więcej informacji: Kredyt gotówkowy w Santander
Santander Consumer Bank
Kredyt samochodowy

  • Wysokość kredytu: do 100% ceny pojazdu wraz z ewentualnymi kosztami okołosprzedażowymi i okołokredytowymi
  • Okres spłaty kredytu: od 6 miesięcy do 8 lat
  • Atuty oferty:
    Możliwość zakupu samochodu nowego lub używanego dowolnej marki, motocykli i skuterów, możliwość skredytowania auta sprowadzonego z zagranicy jak i zakupu pojazdu od osoby fizycznej
  • Oprocentowanie: już od 2,99% (RRSO 13,42%)
    Respektowanie wszystkich źródeł dochodu

Więcej informacji: Kredyt samochodowy w Santander Consumer
Wasze Opinie (liczba komentarzy: 316)
magda [2018-08-02 13:35:40]
Witam serdecznie! Czytam opinie Państwa i zgadzam się całkowicie z państwa zdaniem.Każdy z nas zmuszony jest w swoim życiu kredyt i w Santander można uzyskać dużo łatwiej ale niestety za to się płaci i to nie mało.Ja jestem już bogatsza w doświadczenie i chciałam innych ostrzc przed dodatkowymi kosztami-kredyt= odsetki = prowizja jaką nalicza bank-ok.ale nie dajcie się Państwo naciągnąć na pakiet USŁUG BANKOWYCH+POMOC NA ZAWOŁANIE to są dodatkowe opłaty nie dajcie się Państwo w to wrobić bo jeżeli birzecie kredyt np.na 36 miesięcy to są duże pieniądze ,ja się zorientowałam za póżno prawie przed spłatą i z tych końcowych miesięcy zrezygnowała(należy pisemnie w banku złożyć rezygnację z takowych usług .Mnie pozosało przy spłacie kilku rat w kieszeni 50 zł,a przy spłcie całego kredytu to jest pokażna kwota.Cieszę się że mogę Państwu pomóc na podstawie swojego doświadczenia:))Pozdrawiam serdecznie!!!
Maya [2018-08-02 12:38:23]
Dla pokrzywdzonych... Proszę zrobić kopię i wysłać, lub zanieść do rzecznika praw obywatelskich w swoim mieście. Mnie pomógł nie raz. I tym razem to zrobie. Z poważaniem.
Maya [2018-08-02 12:34:46]
Musze wydać osąd o tym banku. Brałam kredyty, spłacałam je, potem nowa umowa i spłata do listopada. A tu... przysyłają mi monit... z zeszłej umowy. Szlag mnie trafia! trzeba ponownie dać znać urzędnikowi rzecznikowi. Nigdy więcej tegoż wrednego banku!
Diablo [2018-07-25 11:25:54]
UWAGA OSZUSCI!!! Karta kredytowa mediamarkt splacona duzo wczesniej. Bylem w oddziale zamknac ja, pani powiedziala ze mam jeszcze 12 zl do zaplaty odsetek. Oczywiscie wplacilem i myslalem ze temat zamkniety. A tu niespodzianka, po 4 miesiacach przychodzi mi pismo ze mam zaplacic jeszcze 136 zl odsetek. ZA CO? ZA SPALACONY KREDYT I ZAMKNIETA KARTE???
Devil [2018-07-19 06:18:13]
Witam. Jeżeli jesteś zainteresowany pozwem zbiorowym najlep jak najwięcej osób które naprawdę zostały poszkodowane przez bank w sytuacjach które zostało opisane proszę o kontakt mailowy Devilmycrey@wp.pl
Devil [2018-07-19 06:18:06]
Witam. Jeżeli jesteś zainteresowany pozwem zbiorowym najlep jak najwięcej osób które naprawdę zostały poszkodowane przez bank w sytuacjach które zostało opisane proszę o kontakt mailowy Devilmycrey@wp.pl
Devil [2018-07-19 06:17:46]
Witam. Jeżeli jesteś zainteresowany pozwem zbiorowym najlep jak najwięcej osób które naprawdę zostały poszkodowane przez bank w sytuacjach które zostało opisane proszę o kontakt mailowy Devilmycrey@wp.pl
klient [2018-06-27 09:31:34]
UWAGA !!! TEN BAMK TO SAME PROBLEMY !!! Najgorszy bank jaki mozna sobie wybrac!!! Od 3 lat zamkniete konto i karta, wszystko splacone!!! Nekaja mnie jakas kwota 23 zl od 3 lat ich system nie potrafi zaksiegowac poprawnie kwoty. Do tego nikt nie chce wystawic mi potwierdzenia a kazdy zapewnia albo na infolinii albo w punkcie ze wszystko jest uregulowane. Mija parte meisiecy i znowu sms ze widnieje zaleglosc. Nie polecam tego banku, nie radza sobie z wlasnym systemem!!! Klamia i oszukuja ludzi !!!
Krystyna [2018-06-23 09:54:20]
Czy ktoś miał taki przypadek nie spłaciłam zadłużenia na czas ok moja wina dług przejeła firma windykacyja spłaciłam całe zadłużenie po 1.5 miesiąca bank znowu rząda jakiś wpłat jakiś koszmar
okradziony [2018-06-12 17:22:24]
W grudniu 2016 roku moja mama wzięła kredyt 500 zł. Wcisnęli jeszcze Prowizja 108,33zł Ubezpieczenie assistance pomoc na zawołanie 217,50zł !!!!!!! Pakiet usług bankowych plus (co to nie wiem) 105,60 zł !!!!!! Odsetki 94,61 zł. Opłata za przekazanie środków 8,10 zł Ubezpieczenia na życie brak !!!!!!! przy osobie 80- paroletniej Mama kobieta 80-paroletnia . > W styczniu 2017 powiedziała mi o kredycie że trzeba to spłacać i > faktycznie od lutego była spłata. Wziąłem swoje pieniądze i wpłaciłem > przelewem ( z tytułem spłata całkowita kredytu) kwotę kredytu plus > prowizję plus coś jeszcze. Jeżeli byłoby za dużo bank zwróci myślałem. > Nie było kontaktu ze strony banku. Pod koniec marca 2017 mama > przymusowo została zabrana do szpitala psychiatrycznego z powodu > dużego nasilenia demencji starczej . Po pobycie w szpitalu została > umieszczona w ośrodku opiekuńczym . W międzyczasie przeprowadziłem > sprawę o ubezwłasnowolnienie całkowite i grudniu 2017 roku zostałem > opiekunem prawnym. W lutym > 2018 otrzymałem przesyłkę z blankietami wpłat kolejnych rat. > Poszedłem do oddziału Santander w Wadowicach. Tak chamskiej obsługi > nie spotkałem dawno . Nie wyjaśniłem praktycznie niczego .Odpowiedź A > co mnie to obchodzi co se Pan wpłacił płać Pan i na świstku papieru > dostałem kwotę ok. 370 zł. Dodam że kierowniczka przyglądała się temu > z zadowoleniem. Zadzwoniłem na infolinię sądząc żę pracownik banku > wprowadził do komputera informację o tym że jestem opiekunem na > podstawie dokumentu który przedstawiłem. > Na infolinii bezczelnie mi oświadczono że wróć się pan do banku i > przypilnuj (poucz) że dokument trzeba zeskanować . Litości ja mam > pouczać pracownika banku o jego obowiązkach? Na moją uwagę czemu > udzielane są kredyty osobom w tym wieku dostałem odpowiedź że jak > jeszcze jest w stanie utrzymać długopis i podpisać to czemu nie. > Skontaktowałem się z Powiatowym Rzecznikiem Praw Konsumenta który > wyjaśnił mi że z mojej strony kredyt wg zapisów ustawy o kredycie > został spłacony prawidłowo a to bank w ciągu 14 dni powinien się > skontaktować w sprawie rozliczenia kredytu (jak się potem okazało bank > zagarnął te pieniądze i spłacał z nich kolejne raty !!! bez woli > kredytobiorcy) . Napisałem reklamację i z dokumentem o opiece > przesłałem . Z banku dostałem odpowiedź w ogóle nie ustosunkowującą > się do reklamacji. Za radą prawnika dokumenty przesłałem do Rzecznika > Finansowego. Rzecznik podzielił moje stanowisko i wystosował pismo do > Banku. Z końcem kwietnia 2018 bank udzielił odpowiedzi popełniając > błędy- obarczył mnie jako opiekuna prawnego brakiem kontaktu z bankiem > w lutym 2017 a opiekunem zostałem w grudniu 2017. Ugodowo zgodził się > na obniżkę wpłaty do 200 kilku zł. Napisałem do Rzecznika moje > zastrzeżenia i obecnie Rzecznik zapoznaje się ze sprawą. 15 maja > dostałem list z Santander zaadresowany na Mamę. > Czytam i domagają się zapłaty raty do 16 maja !!! i grożą windykacją. > Czyli mam dwa pisma ugodę z Santander z pewną kwota do zapłaty i > drugie z żądaniem dalszego płacenia rat !!!. Dzwonię na infolinię > okazuje się że nie mają mojego dokumentu o opiece. > Przełączono mnie do jakiegoś działu gdzie znaleziono dokument. Ale o > tym że jest sprawa u Rzecznika Finansowego o jego ani o swoich > odpowiedziach nic nie wiedzą ! Jeżeli dobrze zrozumiałem sugerowano > mi skserowanie ich pisma i przysłanie im żeby się zapoznali ze swoją > odpowiedzią do Rzecznika. Za radą Rzecznika Finansowego tak zrobiłem. > > Pismo otrzymałem też dzisiaj 30.05 z SANTANDER bank żądające wpłaty > (do 29.05 !!!) i grożące windykacją. Pomimo że sprawa spłaty kredytu > jest w toku i w dalszym ciągu podtrzymuję swoje racje odnośnie spłaty > kredytu w styczniu 2017. > > Na infolinii twierdzą że mają moje pismo informujące ich o tym że jest > ta sprawa u Rzecznika Finansowego które wysłałem po poprzednim piśmie > żądającym wpłaty raty i mają 30 dni na odpowiedź . A to pismo to jest > następne i jak zrozumiałem chyba powinienem znów im chyba to samo > odpisać? Ale wtedy chyba przyślą następne pismo i tak będzie można w > nieskończoność . Teraz dostałem pismożadające wpłaty 100 kilku zł (rata i odsetki karne) . Na infolini twierdzą że cokolwiek wpłacę to i tak z tego będą spałcać raty !! Ma pan płacić raty a nie spłacać kredyt przed czasem oświadczono.
Strona opinii:   [1] 2 3 4 5 6 »
Wszystkich opinii: 316

Tanie kredyty i pożyczki bankowe
Copyright © 2007 - 2016 Portal Kredytowy